Present Advies: 088 - 40 80 333
Routekaart: versoepelingen 8 en 15 juni
Routekaart
Op de routekaart ziet u welke veranderingen u de komende tijd kunt verwachten in de bezoekregeling van Present. Deze stappen nemen we alleen als het virus in de huizen onder controle is, de specialist ouderengeneeskunde het verantwoord vindt en de kabinetsmaatregelen het toelaten. Bij een uitbraak van het virus op een afdeling kunnen stappen ook weer teruggedraaid worden. Door deze routekaart met u te blijven delen, willen we u meenemen op de route ‘terug naar nieuw’.
Wat verandert er?
- Vanaf komende maandag 8 juni mag de vaste contactpersoon vaker dan één keer in de week op bezoek bij zijn/haar naaste.
- Vanaf maandag 15 juni mogen er meerdere mensen op bezoek komen. Afgelopen woensdag werd dit in de persconferentie van het kabinet bekend gemaakt. Eind deze week worden bewoners en contactpersonen geïnformeerd over de praktische invulling van deze regeling.
- Vanaf maandag 15 juni starten de dagbesteding en andere activiteiten weer voorzichtig op.
- Vanaf maandag 15 juni kunnen er weer langzaam vrijwilligers op de locatie komen. We bouwen dit langzaam op en zullen zelf vrijwilligers actief benaderen om weer te komen.
Meer nieuws

Present en Waardeburgh gaan samen de toekomst tegemoet
Op donderdag 1 juni zijn zorgorganisaties Present en Waardeburgh bestuurlijk gefuseerd. Dit betekent dat Present en Waardeburgh vanaf deze datum één raad van toezicht, één raad van bestuur en één managementteam hebben.

Musical 'Sound of Welzijn' groot succes
Op 23 en 24 maart stond de musical ‘De Sound of Welzijn’ op de planken in het restaurant van Present Emma. Een musical met een boodschap: het verlenen van persoonsgerichte zorg werd gespeeld door bewoners, vrijwilligers en medewerkers van Present Emma en Meesplein.

Present gaat persoonsgericht met musical Sound of Welzijn
Persoonsgericht werken is hét item binnen Present, gericht zijn op het welbevinden van de bewoner is een taak van elke medewerker van Present. We willen de bewoner met zijn sociale kring echt centraal stellen. Iedereen wil “de mens” zien in de bewoner, de vraag achter de vraag horen en daarnaar handelen.