Present Advies: 088 - 40 80 333
Routekaart: meer bezoek mogelijk vanaf 15 juni
Routekaart
Op de routekaart ziet u welke veranderingen u de komende tijd kunt verwachten in de bezoekregeling van Present. Deze stappen nemen we alleen als het virus in de huizen onder controle is, de specialist ouderengeneeskunde het verantwoord vindt en de kabinetsmaatregelen het toelaten. Bij een uitbraak van het virus op een afdeling kunnen stappen ook weer teruggedraaid worden. Door deze routekaart met u te blijven delen, willen we u meenemen op de route ‘terug naar nieuw’.
Wat verandert er per 15 juni in de bezoekregeling?
- Per bezoek mogen maximaal twee bezoekers langskomen op het appartement.
- Naast de eerste contactpersoon mogen nu ook anderen op bezoek komen.
Wat blijft hetzelfde in de bezoekregeling?
- U plant een afspraak via het digitale reserveringssysteem (Emma, Hof van Ammers, Meesplein, Open Vensters) of via uw Eerst Verantwoordelijk Verzorgende (Graafzicht).
- We doen een gezondheidscontrole bij binnenkomst.
- Bezoek vindt op het appartement plaats.
Praktische zaken
De praktische zaken die Present mogelijk van u overgenomen heeft, mag u weer zelf regelen.
Terug naar overzichtMeer nieuws

Present en Waardeburgh gaan samen de toekomst tegemoet
Op donderdag 1 juni zijn zorgorganisaties Present en Waardeburgh bestuurlijk gefuseerd. Dit betekent dat Present en Waardeburgh vanaf deze datum één raad van toezicht, één raad van bestuur en één managementteam hebben.

Musical 'Sound of Welzijn' groot succes
Op 23 en 24 maart stond de musical ‘De Sound of Welzijn’ op de planken in het restaurant van Present Emma. Een musical met een boodschap: het verlenen van persoonsgerichte zorg werd gespeeld door bewoners, vrijwilligers en medewerkers van Present Emma en Meesplein.

Present gaat persoonsgericht met musical Sound of Welzijn
Persoonsgericht werken is hét item binnen Present, gericht zijn op het welbevinden van de bewoner is een taak van elke medewerker van Present. We willen de bewoner met zijn sociale kring echt centraal stellen. Iedereen wil “de mens” zien in de bewoner, de vraag achter de vraag horen en daarnaar handelen.